Redukce mého chovu a malé stručné info

04.08.2019 13:07

Po dlouhé době jsem se opravdu rozhodla k redukci svého chovu a tak několik mých krásných chovných morčat bude nyní působit v jiných chov.stanicích. Doma zůstává jen menší skupina na chov a veteráni. 

Pokud jde o výstavy, budu postupně aktualizovat výstavní výsledky z posledních výstav, kterých jsem se zúčastnila. Moje morčata mi udělala velkou radost, neboť získala krásná hodnocení i vysoké body. Koncem roku 2018 a začátkem roku 2019 jsem vystavovala na šesti výstavách, z toho 4x jsem získala titul Best in show - tedy nejlepší dlouhosrsté morče výstavy a 2x druhé nejlepší morče výstavy. BISe získali - 2 x Urieta, Liam a Tanita.

Chovatelsky se mi letos moc nedaří - jarní odchovy dopadly špatně a momentálně ani nemám žádnou březí samičku. Snad si holky po horkém létě dají říci a pár pěkných miminek se letos ještě dočkám.