Co je nového...

20.07.2012 14:55

**Azalka a Zefira dostaly nové fotky na své stránky. Mám z holek radost :-) i když jsou potvůrky trochu okousané.

**Mimina z vrhu B i C pěkně rostou, některá dostala jména. Původně šeltičky  - samičky po Xaně - se mi nyní jeví jako samečci, takže ještě chvilku počkám, než si budu jistá a pak dostanou také jméno. Příští týden mimina nafotíme, aby měly aktuální foto.

**Malinký coronet po Livy dostal jméno Benjamínek, protože je to takový malý brouček, u kterého platí heslo - já jsem malý, ale šikovný. Narodil se s váhou 52g a moc jsem nevěřila, že vydrží. Po týdnu shodil na váhu 44g, ale už překročil svojí porodní váhu. O co je menší, o to je šikovnější, krásně baští a je velmi kontaktní, protože ví, že ode mě dostane vždycky nějakou mlsku navíc. Bude z něj prima mazlíček :-)